onsdag den 6. juli 2011

Pimp din havregrød

Så er jeg på et sjældent visit på min blog. Jeg er simpelthen for dårlig til at få sat mig ned og skrive indlæg, selvom jeg tit har noget jeg vil dele med jer der ude.
Faktisk skrev jeg for et par uger siden mit længe lovede indlæg om hud pleje, synes det var blevet ret godt da tissetrangen meldte sig. Da jeg kom tilbage fra toilettet havde min yngste datter slukket for min computer ARGH!!!!!

Havregrød har de fleste af os nok stiftet bekendtskab med i barndommen og jeg indrømmer havregrød kan være ret kedelig men pimp din havregrød med lækkert topping og pludselig bliver den næsten en michelin stjerne værdig. Jeg lod mig inspirere af Christian Bitz fra Go'morgen Danmark. Her havregrød med jordbær, banan og hakket mørk chokolade.


Det altså ret lækkert 5 stjerner her fra.

Mener engang jeg fik skrevet at bloggen her også ville handle om bolig indretning, så nu tager vi lige et spring fra havregrød til bolig tema. Jeg har fået malet mit køkken hvidt (shhhh det tog mig 5 mdr). Nu ville det jo være på sin plads at vise jer er før og efter billede, men jeg glemte at tage et inden jeg gik igang, så i må nøjes med efter billede.



Listerne på køkkenbordspladen er i den oprindelige farve, mit næste projekt bliver at skifte dem ud.

I går fik jeg syet gardiner til mit soveværelse, det er blevet rigtig lyst med nye hvide gardier (igen har jeg glemt før billedet)  Synes ikke billede viser hvor flot det egenlig er blevet.

Har du svært ved at finde ting til dine vægge kommer her et par billige tip.

Find noget flot papir f.eks gavepapir og kom det i rammer. Her kan i se resultatet på min store piges værelse



  Og her på lillesøsters værelse
En endnu billigere løsning er postkort




Eller hæng børnenes perlekunst op på væggen.


Du kan også lave din egen kunst eller lade børnene gøre det. På den måde får du noget helt unikt og personligt.

Det var alt for denne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar