mandag den 21. februar 2011

This is my lucky day.

Så er ferien forbi og jeg var tidigt oppe og sende min datter i skole. Jeg finder så her til morgen et brev fra min datters gamle skole med en chek  WEEEEE HAAAAA tænker mor her, putter cheken i pungen og tager afsted for at aflevere lillesøster i dagpleje men så sker det der ikke må ske, jeg taber min pung NEEEEJ. Jeg ejer nok den mest latterlige jakke ever. Sidste måned tabte jeg mine nøgler ud af lommen  og måtte betale 1000 kr for at komme ind. I dag er det så min pung, jeg er så færdig med den jakke vil hellere fryse end at beklæde mig den skod jakke igen eller måske skulle jeg købe en taske istedet for at bruge lommerne. Ja en taske kunne jeg have købt for noge af de dejlige penge jeg troede jeg skulle have haft i dag. Har snakket med udstederen af cheken så håber snart de sender en ny. Ja det var så et indlæg der handlede om alt andet end sundhed og kreativitet men om en kvinde der har det med at tabe ting ud af lommerne.
Nu må jeg ned i banken og hæve nogen penge på mit pas for mit bankkort lå også i min ellers fine nye pung som jeg havde købt i søsterne grene for 4.50, godt man ikke har råd til en dyre pung.
Ønsker alle end dejlig dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar