mandag den 5. december 2011

Fold dig i orden.

Rod opstår tit når man har flere ting end mn har plads til og de fleste har sikkert en rode skuffe eller flere. I Ikea kan man købe sådan nogen kurve som man kan komme ned i skufferne, så man kan holde bedre orden. Forleden var jeg for jeg ved ikke hvilken gang, i gang med at få styr på ældste barnets rod. Jeg fik så den, hvis jeg selv skal sige det, gode ide, at folde nogle papæsker som kunne bruges til at holde mere orden i rodet. Her et lille før og efter billede :D


De kan sagtens foldes af f.eks reklamer eller andet papir man lige har, havde bare dette fine papir.


Yngste barnet fik selvfølgelig også en æske til hendes rod. Og en ekstra lille en med låg til som man kan have hemligheder i.



Kunne du også tænke dig at folde æsker så er her en video der viser hvordan KLIK

Vil du også lave låg til dine æsker skal papiret bare være et par millimeter større end bunden.

En anden ting der nemt kan skabe rod er plastikposer. Selvom jeg prøver altid at have indkøbsnet med ender jeg altid med at have en del poser liggende. Før have jeg en kasse ude i køkkenet hvor jeg kom dem i. Men så stødste jeg lige på en smart posefoldemetode og nu fyder de pludselig ingen ting.
Jeg er blevet helt bidt af det så bliver helt glad hvergang der er en pose der skal foldes.
Prøv selv KLIK Når man folder dem på denne måde er det også meget nemmere lige at have en pose med i lommen eller håndtasken.

Håber du kan bruge disse tips.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar