mandag den 3. januar 2011

Den tid på dagen

 Jeg elsker mine piger over alt på jorden og elsker den tid vi tilbringer sammen. Alligevel er den bedste tid på dagen når de er lagt i seng (ups) og jeg kan lave en kop te smække benene op og bare tage en slapper. 
 Jeg sidder her i min flyder og nyder en kop dejlig te og lidt søde bløde dadler. Nu jeg er ved teen vil jeg gerne anbefale min nye yglings te. Den hedder yogi Tea og kan fås i DøgnNetto, ved ikke om den også kan fås i alm. netto, den kan sikkert også fås andre steder. den indeholder forskelige urter og krydderier bla. lakrisrod, kademomme, kanel og anis. Teen skulle have en mild rensene efekt den smager hvertfald godt   og koster 20 kr for 15 breve. et lille ekstra + er også at den jo er koffein fri da der ikke er teblade i.



Du kan læse mere om teen på deres hjemmeside http://www.yogi.eu/.

Jeg har i lange perioder levet meget sundt og fået en stor interresse for Raw Food. Bliver aldrig nogen sinde 100 % rå eller 100 % veganer sukker nægtene helse fanatiker men jeg har på min egen krop hvor godt man får det af sund og nærrende kost. Desværre har det været lidt sløvt med den sunde kost her de sidste par måneder og det kan jeg mærke ogg ikke mindt se når jeg mder mig selv i spejlet. Synes min hud er blevet grå og kedelig :(  Så nu har jeg beslutte hoppe op på hesten igen og komme igang med de grønsager, det jo ikke fordi det er enormt svært de skal jo bare købes ;)

I dag har været en lidt hektisk dag så aftens maden blev bare en hurtig tomatsuppe med lidt gulerødder kogt med og så lidt frisk grønt til. Pigerne fik lidt ris i også.



Læste i dag om hvordan grønne omgivelser (natur) kan virke afstressende http://www.dr.dk/P1/Sundhed/Udsendelser/2010/12/13104301.htm

Det er jo ikke fordi vi her til lands pt kan afstresse med lidt grønt men så kan man jo smutte i netto og købe en hyacint til 7 kroner. De dufter skønt og jeg bliver så glad hver gang jeg kigger på dem har har stående i mit vindue så der er nok noget om snakken at grønt kan afstresse :D
 Her et billede af min datters hyacint i kan tro hun passer godt på den, hun lufter ud for at være sikker på den ikke mangler frisk luft <3



Det var hvad jeg havde på hjertet i dag


P.s undskyld hvis der er en masse stave og taste fejl er for træt til at læse det igennem (ups).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar