torsdag den 6. januar 2011

Hmm kan ikke finde på en overskrift.

Jeg fik mig noget af et chok da jeg skulle ud af døren her til morgen, var ikke lige forberedt på alt det sne :o
Der var ike ryddet nogen steder men det lykkedes mig aligevel at cykle i skole. Jeg lignede en snemand (dame) da jeg nåede frem.

Jeg har ikke det vilde at skrive om i dag er lidt træt, men i skal ikke snydes for en lækker opskrift.

Menuen i dag stod på pasta med tunfrikadeller og grønt.

Pastaen har jeg vent i en lækker oliedressing.

Oliedressing:

Persille, hvidløg, olivenolie, salt og peber.

Hak persillen fint, bland det med resten af ingredienserne og giv det evt. en tur med stavblender eller alm. blender.

Nu har du en lækker dressing som kan hældes over pasta, kartofler, salat eller over fisken inden du putter den i ovnen. Du kan også lave den med andre krydreurter som du kan lide.

Tunfrikadeller.

Jeg brugte 2 dåser tun, 2 æg, havregryn og peber. Det var en hurtig version man kan jo blande  løg og andre lækre ting i opskriften.

De steges som alm. rikadeller, det går dog noget hurtigere. Personlig tilsætter jeg ikke salt da jeg synes tun på dåse smager salt nok.

Jeg serverede vanen tro en masse frisk grønt til.



Det dejlige ved denne ret er at den også kan spises kold så storesøsters madpakke er pakket og klar til i morgen :D

Glæder mig til weekenden, hvor jeg har en masse projekter jeg gerne vil pusle lidt med. Jeg har planer om snart at komme med et indlæg med lidt hudpleje tips som jeg gerne vil dele her på bloggen så har du lidt at glæde dig til ;)

Hilsen Asiya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar