søndag den 2. januar 2011

Velkommen til mig.

 .Først og fremmset godt nytår til alle.

  Jeg med stor læselyst fulgt andre blogs, gennem en periode. Nu er jeg selv blevet blogger, eller ejer af en blog er nok mere korrekt at skrive. Tiden vil vise hvor meget blogger jeg bliver ;). Jeg kan godt lide at læse blogs om kreativitet så vil prøve at dele mine egne mindre heldige forsøg på at være kreativ. Jeg kan lide at lave mad og interessere migg meget for helse og sundhed så min blog vil nok også handle lidt om disse ting. Bolig og indretning vil nok også præge bloggen, eller det afhæger jo af pengepungen, så boligindretning er der nok ikke råd til.
Nå dette var så mit første forsøg på at være hip med de hippe og blogge.

Forsat god søndag (Hvis der overhoved er nogen der læser dette)

Hilsen Asiya.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar