torsdag den 20. januar 2011

Jeg er forelsket.

I ham her <3

Fik jeg mig endelig en ny køkkenmaskine så nu kan jeg endelig lave smoothíes og andre lækre sager. Den var udsolgt i El giganten på Nørrebro så måtte helt til Amger for at få fat i den. El giganten betalte billetten der ud det kan man da kalde for god service.

Jeg vil gerne dele en lækker dressing med jer i dag.

Citrus dressing.

Du skal bruge lime saft, oliven olie, hvidløg,  lidt chili pulver og salt.

Du kan enten bare blande det i en skål og røre rundt men hvis du blender den for du en ensartet cremet dressing.

Du kan jo også bruge citron hvis det lige er det du har.  Vi fik laks og salat i dag og den her dressing går bare godt til fisk.



Har en masse lektier så må hellere komme igang derfor blev det et lidt kort indlæg.

Hilsen Asiya

Ingen kommentarer:

Send en kommentar